Jsme Li-HD partner Metabo - servis zdarma na 3 roky

Jako Li-HD partner Metabo vám můžeme nabídnout bezplatný Al-In-Servis na všechno akumulátorové nářadí Metabo po dobu 36 měsíců. Tento bezplatný 3 letý servis můžete získat pouze u Li-HD partnerů Metabo uvedených na stránkách Metabo.

Na elektrické nářadí lze získat registrací prodlouženou záruku 3 roky (nevztahuje se však bezplatný servis All-In jako na aku nářadí).

Tento bezplatný servis je podmíněn registrací do 4 týdnů od zakoupení stroje.

 mapal                 

Metabo podmínky poskytování služby:

1 Oblast použití

Služby, které jsou definovány specifikací služeb, platí pro vhodné akumulátorové nářadí Metabo, které byly zakoupeny jedním z autorizovaných partnerů LiHD. 

2 Servisní periody

Konečný uživatel může užívat veškeré All -In-Servisu výhod po dobu 36 měsíců po nákupu koncovým uživatelům / zakazníkem, počínaje online registrací na adrese www.metabo-service.com.

3 Registrace

Zakoupený stroj musí být registrován do 4 týdnů od zakoupení, Metabo poskytuje All-In-Service po dobu 36 měsíců, počínaje datem prodeje konečnému uživateli / zákazníkovi.

Registrace je možná pouze online na adrese www.metabo-service.com.

Chcete-li získat platnou registraci, online formulář musí být zcela vyplněn a správně.

Poté kupující obdrží certifikát typu All-In-Service prostřednictvím e-mailu nebo si ho může vytisknout přímo.

Potvrzení je vždy spojeno se strojem. Registrace je možná pouze v případě, že kupující souhlasí s uložením uvedených údajů. 

4 Přínosy služby All-in-Service

4.1 Metabo provádí opravu způsobilých strojů (včetně baterií a nabíječek) v průběhu servisního období zdarma. To neplatí pro příslušenství a balení. 

Vymáháním požadavku na služby v rámci služby All-in-Service potvrzení resp. registrační výpis musí být přiložen k původnímu potvrzení o prodeji (s datem prodeje). 

4.2 Namísto opravy může Metabo stroj vyměnit za stroj nový. Tento stroj nahradí poškozený stroj během zbývajícího období služby All-In-Service.

4.3 Společnost Metabo není povinna provést opravu bezplatně, pokud výrobní číslo výrobce na štítku již není čitelné. To není platné, pokud kupující nebo dealer může dokázat jiným způsobem, že stroj je způsobilý.

4.5 Záruka a požadavky All -In-Servis

4.5.1 Záruka "All-in-Service" platí:

  • jestliže dodaný stroj nese materiávé nebo výrobní vady
  • jestliže jsou opotřebované součásti (jako jsou uhlíkové kartáče, ložiska, gumová manžeta, těsnění, spínače, baterie) jsou prokazatelně poškozeny řádným opotřebením díky správnému použití stroje

4.5.2 Záruka zaniká v prípadě "All-In-Service":

  • pokud je spotřební materiál poškozen
  • není-li proces připojení, instalace, počátečního provozu, provozu, používání nebo údržby strojů prováděn, jako je tomu v návodu k obsluze nebo v jiných dokumentech určitých strojů
  • v případě nevhodného použití strojů, zejména násilí (pád, hit)
  • v případě nedostatku v důsledku použití originálního příslušenství nebo náhradních dílů
  • u strojů s úpravami nebo dodatky ve srovnání s původními, zejména u demontovaných strojů
  • jsou-li stroje používány s nepřetržitě vysokým zatížením, zejména při průmyslovém dlouhodobém užívání nebo při dlouhodobém obsazení stroje s nadprůměrnými nároky.
  • Pokud se jedná o následek přírody, stejně jako o vodu, oheň nebo blesk
  • Jsou-li zaregistrovány více než tři stížnosti nebo požadavky na službu All-In-Service pro běžné nedostatky na jednom produktu

4.6 Neexistuje-li žádná smlouva typu All-In-Service resp. nárok na opravu, Metabo může vrátit neopravený stroj odesílateli s vrácením nákladů. 

5 Registrace k opravě

5.1 Opravu lze zadat e-mailem na adresu: servis@metabo.cz, popř. ve všední dny od pondělí do pátku servisní hotline: 326 904 457 nebo odevzat LiHD partnerovi u kterého byl stroj zakoupen.

5.2 Pro registraci jsou potřebné následující informace:

  • firemní adresa / adresu pro vyzvednutí, jakož i odlišnou dodací adresu pro opravený stroj v případě potřeby
  • záruka / opravy všeho servisu